Nasi Partnerzy
EFCM – System monitorowania zużycia paliwa
EFCM jest systemem ciągłego monitorowania zużycia paliwa na statkach wyposażonych w przepływomierze impulsowe. EFCM może być instalowany na statkach wyposażonych zarówno w objętościowy jak i masowy przepływomierz (np. Coriolisa) oraz wiele rodzajów standardowych przepływomierzy paliwa (VAF, Aquametro, KOBOLD, Krohne), które posiadają wyjście impulsowe lub Modbus.
EMIS – System pomiaru przechyłu i ruchów statku
EMIS umożliwia pomiar przechyłu i ruchów statku. Może być używany samodzielnie (przy pomocy dedykowanego interfejsu HMI) bądź zmierzone sygnały mogą być rejestrowane i wizualizowane przez system nadrzędny (np. ESOS dla analiz wydajnościowych).
SEAPERFORMER – System Zarządzania Flotą I Wydajnością Operacyjną Statku
System SeaPerformer to zaawansowane rozwiązanie do zarządzania flotą i efektywnością operacyjną statku. Gromadzi dane z podsystemów i dedykowanych czujników i prezentuje je zarówno na statku, jak i w aplikacji internetowej. Wiarygodna analiza zapewnia wsparcie decyzyjne dla menedżera floty i prowadzi do redukcji kosztów operacyjnych i zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko poprzez optymalizację zużycia paliwa.
EPM – System Monitorowania Mocy Elektrycznej
System EPM wraz z systemami ETNP-10 i EFCM tworzy zestaw pozwalający na kompleksowe wyliczenie mocy (energii statku) potrzebnej do wykonania zadania transportowego.
ESOS 2.0 – System Optymalizacji Efektywności Energetycznej Statku
System ESOS 2.0 został opracowany w celu wspomagania armatorów oraz załogi podczas realizacji Planu Zarządzania Efektywnością Energetyczną Statku (SEEMP). System jest integratorem podsystemów statku i pozwala na rejestrację najważniejszych danych oraz ich graficzną prezentację. Do prezentacji można również wykorzystać oprogramowanie E-Vesseltracker. System z powodzeniem wylicza wskaźnik EEOI oraz pozwala na wygenerowanie raportu na podstawie informacji zebranych z wielu systemów (ETNP-10, EFCM, kalkulator załadunku, system balastowy). Ponadto operator może wygenerować raport za dowolny okres, który posłuży do analizy i wyciągania wniosków na potrzeby realizacji planu SEEMP. Dane z ESOS 2.0 przekazywane są do biura armatora przez łącze satelitarne.
ETNP-10 - System Wspomagający Kontrolę Napędu
konomiczna eksploatacja statku jest w głównej mierze oparta na optymalnej relacji między kosztem zużycia paliwa, a uzyskanym wynikiem transportu w odniesieniu do prędkości i czasu podróży. ETNP-10 jest systemem wspierającym, umożliwiającym dokładny pomiar momentu obrotowego, obrotów i mocy układu napędowego statku. Ciągły przegląd i zapis parametrów daje załodze dokładne informacje o stanie i sprawności silnika głównego.
ETM - Momentomierz
E-Torque meter rejestruje i prezentuje wyniki pomiarów momentu obrotowego oraz prędkości obrotowej silnika głównego statku. Na podstawie określonych parametrów system oblicza moc mechaniczną generowaną przez silnik główny. E-Torque meter jest podstawowym sensorem dla systemów wspomagających optymalizację efektywności energetycznej statku.
Zalety:
- Sensor optyczny zapewnia wysoką dokładność.
- System nie potrzebuje okresowych kalibracji.
- Krótki czas instalacji.
- Prosty demontaż do przeglądu linii wału.
- Użyty interfejs TCP/UDP ułatwia integrację z innymi systemami statku.
EVT – Analiza Efektywności Statku Online
EVT pozwala na monitorowanie, wizualizację, analizę i prezentowanie wybranego okresu podróży zgodnie z danymi otrzymanymi z systemu ESOS 2.0 oraz innych systemów z rodziny SEEMP-SET.
NMEA – Rodzina Konwerterów Nmea Z Uznaniem Morskim PRS
Zestaw konwerterów w wykonaniu morskim pozwalający na realizację komunikacji pomiędzy okrętowymi urządzeniami nawigacyjnymi pracującymi w standardzie NMEA 0183, konwersję sygnałów analogowych i cyfrowych oraz konwersję do TCP/UDP w sieci Ethernet. Urządzenia umożliwiają budowanie niestandardowych systemów dystrybucji danych.
Dostępne produkty:
- Rozdzielacz RNMEA2i (2 porty),
- Rozdzielacz RNMEA8i (8 portów),
- Konfigurowalny multiplekser SNMEA6,
- Konwerter 2xanalog+2xdigital do NMEA AD2NMEA,
- Konwerter NMEA do Ethernet NMEA2ETH,
- Wyświetlacz wielofunkcyjny EMDD.
Zalety:
- Solidna obudowa ALU,
- Czytelny opis złącz,
- Sygnalizacja pracy LED/LCD,
- Łatwa parametryzacja,
- Montaż na szynie DIN i w dedykowanych obudowach.
Standardy i certyfikaty
gUsługi specjalne
W związku z realizowanymi kontraktami, dysponujemy koncesją na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym.
gUsługi serwisowe
Na potrzeby działalności serwisowej firma dysponuje świadectwami następujących towarzystw klasyfikacyjnych: ISES, DNV, Lloyd BV, ABS, NK, RINA, PRS.
gOchrona Informacji
Dysponujemy Świadectwem Bezpieczeństwa Przemysłowego I, II oraz III stopnia do poziomu TAJNE /NATO Secret / EU Secret oraz posiadamy Kancelarię Tajną. Wszyscy pracownicy posiadają osobowe Poświadczenie Bezpieczeństwa, z czego 40% do poziomu TAJNE.
gCertyfikaty jakości
Posiadamy certyfikaty ISO 9001:2015, AQAP 2110:2016, które obejmują prace badawczo-rozwojowe, projektowanie, produkcję, dostawy, instalację oraz serwis systemów i urządzeń elektroniki i automatyki. W firmie wprowadzony jest również system WSK dla kontroli strategicznych technologii, towarów i usług, potwierdzony certyfikatem CCJ.
d Kontakt
Pozostańmy w kontakcie.