Gospodarka Morska o podwalinach sukcesu ENAMOR i roli, jaką odgrywają w nim usługi serwisowe

Wywiad z Radosławem Gawlikiem, dyrektorem pionu technicznego oraz członkiem zarządu Enamor sp. z o.o.

Firma działa na rynku ponad trzydzieści lat. Czy od początku oferowała prace serwisowe?

Radosław Gawlik: Spółka rozpoczęła swoją działalność w lutym 1989 roku i tak, od samego początku oferowała prace serwisowe. Statki zagranicznych armatorów, które zawijały do portów w Gdyni, Gdańsku i Szczecinie zgłaszały zapotrzebowanie na usługi w tym zakresie, a nasi specjaliści, umieli sprostać postawionym wymaganiom. Wkrótce okazało się, że jakość usług oraz konkurencyjne ceny, które oferujemy przyciągają co raz więcej klientów. I tak, niewielki dział serwisu rozrósł się z kilku, do kilkunastu inżynierów. Na dzień dzisiejszy, w pionie technicznym, zatrudniamy ponad trzydzieści osób.

fot. Enamor Sp. z o.o.

Cały wywiad dostępny pod linkiem:

https://www.gospodarkamorska.pl/Stocznie,Offshore/serwisowe-sos-czyli-szybka-reakcja-dobra-organizacja-i-solidna-robota.html